Ewa träning 2/5

Först när jag kom till stallet så började jag med att mocka och snacka lite med dom andra, sen tog jag in honom och bostade, länge! Sen tog jag på honom skydd, sadel, träns osv och skrittade med Sofia och Maja till wittvång där träningen var.
Vi red fram dom på dressyrbanan innan vi skulle hoppa, han känndes väldigt fin faktiskt, lagom pigg och så. När vi började hoppa så tyckte han att det var superkul! Han ville ha full fart hela tiden :D Först hopade vi fram lite smått, sen hoppade vi alla linjer inan vi hoppade en liten bana och han var såhääääär duktig, även om det gick lite fort! :D


Kommentarer
Amanda

Vad kul att du har bytt din bild högst upp. jätte fin tycker jag! Fin häst. Är det den du sköter?



KRAMIZZAR

2012-05-04 @ 20:20:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0