Överlycklig tjej :D

Hello!
Jag är skitglad, men trött. Efter skola så åkte jag somsgt till stallet, där mockade jag innan jag tog in min lilla buse och gjorde iordning honom, sen skrittade jag ut en sväng innan jag började rida på banan. Jag tränade bara på att han skulle lyssna på SMÅ hjälper och att jag inte skulle ge dubbla signaler som typ att driva och bromsa samtidigt, Zäta fungerar inge bra på det sättet, man måste få honom att slappna av, då går han superfint. Det fungerade jättebra och jag är jättenöjd. Imorgon taggar vi hoppträning och på onsdag är det dressyr, fullt upp med andra ord! :D


Kommentarer
Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg

låter som en fin måndag där ;)

2012-05-07 @ 22:50:22
URL: http://www.nattstad.se/jummivonminji


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0