På sex månader kan allt ändras..

För ungefär ett halvårsen var så långt ifrån den jag är idag som det bara går, då hängde jag på stan varje kväll, sket i skolan, mådde allmänt skit osv. Betygen jag fick i skolan var inte direkt något att skryta om, matte/no ämnena som jag tyckte var helt okej fick jag som högst typ C i, i so fick jag knappt E och de gångerna som jag gjorde ett halvdant försök kunde jag eventuellt få ett D.

För ca tre månader sen förändrades allt, jag fick Zäta, en "ny" lärare och började skärpa till mig i skolan, dumpade stan och kompisarna jag hade då och skaffade nya, possitiva! Betygen, ja dom har gått i toppen, nu har jag fått C i ämnen som jag knappt fått G i och B i mina favorit ämnen, får massa fina ord från lärare osv. Dessutom mår jag så JÄVLA mycket bättre nu, jag är allmänt glad osv!
Vad jag egentligen ville säga med allt dethär är att ALLT är möjligt, kan jag, kan du!!




Kommentarer
jennie

Hej.



vad fint skrivet! Kan du inte göra en VB med sminktips? du sminkar dig så snyggt!



Ha det bra!

kram

2012-05-17 @ 10:56:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0