Today

Hejsan!!! :D
Jag morgonfodrade i morse så jag var klar super tidigt i stallet, jag kan väl inte direkt rekommendera att kolla på film hela kvällen och sen gå upp halv sju. Haha, jag är rätt så död nu men om jag har tur så är jag pigg imorgon igen. Zäta fick ta det lite lugnt idag, jag tror inte att har har något alls emot det.

När jag kom hem från stallet så badade jag och sen så har jag typ halvsovit/sovit sedan dess! Egentligen borde jag plugga men jag orkar inte det. Veckan som kommer är den sista som jag ska vara i skoan och plugga så att skolan måste komma först. Jag har en muntlig redovisning och ett prov i matte, ska lämna in en kompletering i No och redovisa svenskan. Varken matten, No'n eller svenskan är helt klar så good luck Pernilla.

Jag ska dock försöka fixa några tidsinställda, bla. videobloggen som jag har lovat er, har dessutom några andra roliga inlägg på G, jag tror att ni kommer gilla det! ;)
Svar: Jag trodde först att det var en färgning jag gjorde men det visade sig vara en toning haha, men den är iallafall från Schwarzkopf och heter kastanj (576) , taack !! :D
Svar: Den kommer imorgon eller på tisdag. Tack! ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0