Vårens trender!

Neon, pastell eller varför inte transparent? Jag gillar vårens trender, det finns något för alla och sen kan man ju matcha hur man vill också.

Självklart gillar jag vissa trender mer än andra, men det är ju ganska naturligt! De trender som jag gillar aldra mest är spets, denim och transparent, mums!! ;) Pastell och neon känns inte lika mycket som jag om ni fattar.. Självklart finns det ju pastell/neonfärgade plagg som jag älskar medans det finns plagg som jag inte alls gillar, även om jag gillar denim så gillar jag inte allt, det finns plagg som jag hatar.

Något som jag tycker är ruskigt snyggt är att ha enkla och stilrena outfits med massa färgglada detaljer. Jag tror endå att det är helheten som är viktigast endå, har man en massa snygga plagg som inte passar blir det ju endå bara pankaka!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0