FREEEDAAAAAAAG!!!!! :D

 
Vädret idag har inte varit något vidare här i Örebro, mitt humör har inte heller varit det. Jag hade ingen lust alls att gå till skolan, men det gjorde jag iallafall. Jag jobbade inte så jättemycket men jag var iallafall där, en början iallafall. Jag ska försöka ta igen veckan i helgen, så gott det går. Nästa vecka måste jag verkligen skärpa mig, annars kommer jag aldrig att få bra betyg. 
 
Nu efter skolan ska jag fixa inför tävlingen imorgon, den går att följa på equipe.com! Det ska bli roligt att tävla på hemmaplan. Jag tävlar ju LD, LC så det ska nog gå bra! Just nu känns det inte alls svårt, jag vet precis hur jag ska rida för att få honom hyfsat rätt på hindrena. Jag ska hoppa några skutt idag bara så att jag vet att allt fungerar tills imorgon! Det kanske finns någon som fotar tävlingen? Jag tror inte att det blir så mycket bilder från tävlingen, det är bara mamma och jag som ska åka och henne behöver jag till annat! Imorgon kommer även min syster till Örebro så jag ska in till stan och träffa henne. Sen ska jag hjälpa Josefine med en skoluppgift också!
 
Inlägget blev väldigt röringt men jag hoppas att ni förstår iallafall! PUSS♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0