visste ni att..

 
..godis äcklar mig fast ändå äter jag det? Jag mår nästan alltid illa efter att jag har ätit godis :s
 
..jag lyssnar alltid på musik?
 
..jag vill bli åklagare?
 
..jag är nästan alltid rastlös?
 
..jag är sjukt analytisk och tänker på vad jag hade kunnat göra bättre? Typ som igår, även om rundan var bra så tycker jag att jag hade kunnat vara mer noga, då hade vi kanske kunnat nolla. 
 
..jag stör mig sjukt mycket på alla "gilla om du ...." och ".. VS .." på facebook?
 
..Jag älskar att kolla på inredning och fixa i mitt rum, trots det så är ser det alltid ut som om tredje välrldskriget har brutit ut i mitt rum?
 
..Jag älskar gossip girl, har kollat på sex avsnitt idag haha ?
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0