you make my days brighter

Hej!
Jag har haft lite mycket senaste dagarna så det är därför jag inte har bloggat. Än så länge så tycker jag iallafall att veckan har varit bra. Efter min helg så känns det ganska skönt. Har börjat tänka om och fokuserar på det som går bra, har inte tid att tänka på allt skit. 
 
Hoppträningen igår gick jättebra, Zäta var pigg men lydig. Precis så som jag vill att han ska vara. Vi började med lite bommar och sen så fortsatte vi med lite småhinder och avslutade med en liten bana typ. Hur som helst så känns det som att vi verkligen börjar "hitta varandra" eller hur man ska säga i hoppningen.
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket alls, har städat mitt rum lite och börjat kolla på pll. Ska fixa lite inlägg till imorgon nu. xoxo


Kommentarer
jenna

Ska du sälja din ponny fortfarande?

Svar: Ja, han är fortfarande tillsalu.
Pernilla Gerdin

2013-02-14 @ 09:19:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0