A good start

Två asdåliga bilder på min outfit idag men det får fungera.
 
Hej babes!
Jag sitter och pluggar, eller ah  jag har slutat plugga nu men jag måste säga att jag är nöjd över det som jag har gjort hittills. Jag är klar med två av fem uppgifter redan första dagen, duktig chey här. Nej men jag kände att det var lika bra att göra så mycket som jag bara hann ikväll eftersom att jag ska till Stockholm och inte känner för att plugga sönder där. När jag är där vill jag umgås med min underbara och älskade syster, shoppa och ha kul. Dessutom känns det mer lockade att slippa plugga i helgen också så jag siktar på att bli klar på fredag. 
 
Det var ju första dagen i skolan ifag men det var inte i närheten av så jobbigt som jag hade trott, tvärt om så är jag ganska taggad nu när jag vet vad vi ska jobba med. Vi kommer att börja med typ allt som jag gillar att plugga. Ekonomi, kemi, och hemkunskap. Perfekt.
 
Inlägget blev aningens rörigt men jag hoppas att det går bra endå, jag ska börja packa nu så att jag inte måste gå upp supertidigt imorgon. Känner jag mig själv rätt så kommer jag att ta med mig hela garderoben bara för att. Haha jajaj, det kanske är dags att sätta igång nu. Jag bloggar mer imorgon! Puss 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0