happy

Ungefär såhär glad var jag efter dagens ridpass! 
 
Hey!
Jag kom hem från stallet för snart en timme sedan och ska snart börja plugga. Jag har en no-uppgift som ska vara klar på onsdag så det vore skönt att få den klar. Den verkar inte speciellt svår så det är ju bra iallafall ^^
Dagen har varit ganska bra, skolan var lite seg, eller jag fick inte så mycket gjort rättare sagt. Vi hade bara 2x45 som vi jobbade så det blev lite "ryckigt".
Dagens ridpass var betydligt bättre, jag skrittade fram ganska länge och gjorde mycket volter och sånt för att han skulle mjukna lite. Det fungerade superbra och han känndes jättefin. Efter ett tag så började jag trava och gjorde typ samma sak. När jag hade travat en stund så känndes han sjukt fin. Aja ska inte tråka ut er med hela ridpasset, jag är nöjd och det känns som det viktigaste!
Pusshaii


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0