Min dag/zäta

Hej!
Jag har varit uppe sedan nio ungefär, det var nämligen så att en tjej skulle provrida Zäta, inte förens typ tolv men endå. Jag var väl i stallet tio nån gång. Åt frukost där, gosade lite med Zäta och började borsta honom, satte på back on track.

Sen när det var dags så red jag till ridhuset tillsammans med Bella och Jojjo. När vi kom dit så red jag fram en ganska bra stund (hon som skulle provrida provred en annan häst innan) och då var han jättelugn och kändes fin men när jag skulle visa upp honom eller vad man ska säga så fick han helt plötsligt för sig att han var dunderpigg och bara skulle springa... Busponnyn
Jag har fått en del frågor om hur det går med försäljningen och jag har haft tre stycken totalt som har kollat på honom och sen så är det ev. en som kommer på måndag.



Kommentarer
hanna

Om man vill komma och provrida din häst hur gör man då?


Svar: Man ringer antingen 070-678 30 20 eller 070-640 89 55, eller så kan man mejla [email protected] :)
Pernilla Gerdin

2013-01-17 @ 18:26:00


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0