lets just hope today is a better day than yesterday

 
Hej!
Jag har inte bloggat på aslänge nu, börjar faktiskt sakna det. Men jag har inte riktigt orkat eller kunnat bråka. Det har hänt sjukt mycket på en kort tid. Zäta är såld och bor hos en jättetrevlig familj, som verkar vilja ha honom av rätt anledning. Det kanske låter fel men med handen på hjärtat, han är ingen tävlingsponny och jag vill tävla. Jag har klipp av mig håret, eller ah ganska mycket av det iallafall. Fuck. Tur att det växer ut igen anyway. 
 
Jag började gymma idag, känner mig såhär jätteduktig. Tränade inte stenhårt men tror ändå att jag kommer ha träningsvärk imorgon. Märkte verkligen hur otränad jag är. Jag ska äta lunch och sen ska jag typ ta det lugnt eller något. Känns som att jag inte har något att göra nu på dagarna, jag var ju typ alltid i stallet när jag hade Zäta. 
PUSSHAI


Kommentarer
Linda

åh vad kul att du bloggar igen!!!!!! :) Ska du köpa ny ponny nu? ha det bra. Kram

Svar: tanken är att jag ska köpa en ny ponny. detsamma, kram! :)
Pernilla Gerdin

2013-03-27 @ 09:24:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0